Společnost DATACONS nabízí široké spektrum technické podpory Vašich produktů po celou dobu životnosti.
Pro všechna řešení, která jsou v nabídce společnosti, je poskytována technická podpora, a to jak prostřednictvím emailu, helpdeskového systému a telefonu tak i přímo v místě zákazníka. Služby technické podpory splňují veškeré požadavky kvality.
Poskytujeme služby HelpDesk a ServiceDesk nepřetržitě 365 dní v roce 24 hodin denně.
Jsme připraveni Vám pomoci s hardwarovými i softwarovými problémy. Jsme schopni zajistit technika, který se dostaví na Vámi určenou adresu a bude schopen složitější problémy řešit přímo na místě kdykoli a kdekoli v České i Slovenské republice.
Společnost DATACONS poskytuje v rámci implementace komplexní služby zajišťující úspěšnou realizaci projektu ServiceDesk Technické podpory.
Stále více organizací se orientuje na aktivity svého hlavního oboru činnosti a zajištění většiny služeb z oblasti informačních technologií řeší formou spolupráce se společnostmi, které služby outsourcingu poskytují. Tato služba má předem definované parametry a umožňuje vyřešit vše bez nutnosti investic do technologií a lidských zdrojů.
Rozsah celkové činnosti je definován podle individuálních potřeb zákazníka. Dokážeme dodat komplexní informační systém a zajistit podporu a servis podle požadavků klienta.
Služba outsourcingu je speciálním případem smlouvy o trvalé podpoře. Outsourcingem se rozumí převzetí informačního prostředí nebo jeho části včetně příslušného HW, SW a infrastruktury a jeho poskytování formou služby.
Kvalita poskytované služby je definována pomocí Service Level Agreement (SLA).